ADAM JAVŮREK: expertní promluva o psaní

10. 12. 2009

Praktická ukázka, jak správně dělat copywriting

K tématu copywritingu není co dodat. Tedy bylo by, odkazů mám dost, ale:

  • jako informační profesionálové jistě ovládáte kouzelný trik "Google - copywriting- vyhledat"
  • nejvíce k tématu (článků, triků, keců) pochází od firem, které sami tyto služby nabízejí. To má několik zádrhelů: 1. Bylo by pošetilé myslet si, že vám prozradí úplně vše a připraví se o know how. 2. Postřeh Adama Javůrka - a já zcela souhlasím - nejhorší weby mají právě tihle profíci. 3. Všichni píší o psaní pořád to samé. Pravidla jsou určena direktivně sobeckým čtenářem.  
Myslím, že jsem nepřekročila 111 slov ani neprojevila žádnou kreativitu a tak.

Fotogalerie

Líbil se vám článek?
Stáhnout článek v PDF

0 komentářů

Přidat komentář

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Přečtěte si také

Přihlášení Registrace
RSS Facebook Twitter YouTube
Zobrazit standardní verzi webu

Taky děláme

Feedback