Černý Petr a Chuck Norris

Četli jste knížku Jak udělat kariéru: Praktická příručka kancelářské krysy, kterou napsal Černý Petr? Ne? Velká škoda, je to ...

kniha pro všechny absolventy, kteří se chystají do byznysu. Ale i pro všechny ostatní, kteří milují prezentace v power pointu, šéfy, zpětné vazby, marketing a HoPlaPlo (hovno platné porady). Rozsahem sice drobné, vtipem a přesností postřehů mohutné.

Když jsem ji kdysi vložil do Read or Die, napsalo mi pár lidi (přesně dva), jestli si nedělám self-promotion a jestli jsem náhodou knihu nenapsal já. Nenapsal, bohužel.

Identita Černého Petra byla dlouhá léta známá pouze pár lidem (podobně jako u sverazneho Ostravaka) a teprve v září tohoto roku jsem měl tu možnost zjistit, kdo to je - když Černý Petr dobrovolně vystoupil z anonymity.

Mladý, úspěšný, kreativní. Martin Jaroš je v současné době marketingový ředitel T-Mobile a stojí např. za reklamou českého T-Mobilu s Chuckem Norrisem (ale dělal i třeba čivavy pro Vodafone).

Doporučuji si přečíst rozhovor Jana Potůčka s Martinem Jarošem Vtipnější scénář Chuck Norris odmítl, prozradil tvůrce reklamy T-Mobilu. Vtipy o Chuckovi tam sice nenajdete (ale tady ano, případně na Necyklopedii), nicméne je to velmi rozsáhlý text rozebírající různé aspekty této marketingové kampaně.

Chuck Norris nemusí chodit na internet, každou stránku má uchovanou ve své paměti. Aktualizuje je mrkáním.

 

Líbil se vám článek?
Stáhnout článek v PDF

0 komentářů

Přidat komentář

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Přečtěte si také

Přihlášení Registrace
RSS Facebook Twitter YouTube
Zobrazit standardní verzi webu

Taky děláme

Feedback