Duch doby ukazuje trendy

Česká pobočka společnosti Google již tradičně sestavila svůj žebříček Zeitgeist (v překladu "Duch doby"), který zobrazuje tuzemskými uživateli nejčastěji vyhledávaná témata a hesla. Co hýbalo vyhledáváním v roce 2009?

Letošní žebříček nejvyhledávanějších slov na Google.cz potvrzuje tři základní vlastnosti českého národa: zájem o využití technologií ve všech oblastech života, velkou vynalézavost a oblibu filmu a videa. Češi často hledají způsob, jak něco využít zdarma nebo za výhodnějších podmínek, což potvrzuje druhé nejhledanější slovo za rok 2009 – „free“ nebo jeden ze skokanů – „sms zdarma“.

Máte pocit, že tam "něco" chybí ? Tak ten pocit je oprávněný :) Google některá slova cenzuruje a i když by jistě s pořadím řádně zhýbala, tak je do "nových trendů ve vyhledávání" nezařazuje.
Líbil se vám článek?
Stáhnout článek v PDF

0 komentářů

Přidat komentář

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Přečtěte si také

Přihlášení Registrace
RSS Facebook Twitter YouTube
Zobrazit standardní verzi webu

Taky děláme

Feedback