E-learning a virtuální předměty

15. 1. 2009

Omlouvam se Stani a dalsim, ale pisu bez diakritiky, protoze pisu na jakemsi notebooku nemecke vyroby, ktery nema popsane klavesy tak jako ceska a je to teda komplikovane, snad mi odpustite.

Pres veskere potize, ktere jsem mela s voice chatem na vcerejsi konferenc party mne tato akce nesmirne nadchla a zacala jsem premyslet o tom, jake by to bylo tady studovat a dale jake by to bylo studovat v Moodlu. 

Od predmetu Pocitacova gramotnost 2 jsem se s cistym e-learningovym predmetem na ISKu nesetkala (tim myslim A nebo B predmet, ne Cecka jako je AJ Online). 

Driv me to jako prezencniho studenta moc netrapilo, ale ted, jako clovek pracujici, ktery za skolu obetuje nemalou cast sve dovolene, nebo ji musi nadpracovat na ukor sveho volneho casu, taky jako clovek dojizdejici, tedy ne ten Brnak, co si vecer po praci klidne zajde na prednasku, me to trapi a citim se nesmirne znevyhodnena. 

Ja bych si vazne rada zapsala B predmety, ktere ISK nabizi, ale ja tam proste nemuzu byt! ted jsem jen ve stresu, kde ty Beckove kredity seberu. Ale tak zvladli jini, zvladneme i my, potazmo ja. ano, nejak to oklikou pujde.

Mnohem radeji bych ale byla, kdyby byly B predmety formou cisteho e-learningu nebo realizovane v SL. Prosim! Je to me zoufale volani. Porad se ucim o HCI, o virtualnim vzdelavani, o e-learningu, o Internetu, ale kovarova kobyla chodi bosa. Nemelo by u nas byt vic e-learningu? alespon pro ty dalkove studenty? prumernym vrcholem prace s e-learningem na ISKu je vyveseni materialu na web a diky vam alespon za to. to ale podle me nestaci. Ja si to stahnu, vazne a na tu zkousku se to i nasrotim, prosim, nekdy si rikam, dobre tak, cesta nejmensiho odporu a jindy bych chtela vic. Co ted? Nevim.

 

je to muj osobni vylev, klidne ho ignorujte, zkritizujte, odsudte me (vime, ze nepatrim k tem nejzapalenejsim studentum a kdybych se vic snazila, mozna bych tady ani nevzdychala), proste delejte jak chcete. Ale treba jsou i ti, co se pridaji k me prosbe, kezby.

Líbil se vám článek?
Stáhnout článek v PDF

2 komentáře

Obrázek uživatele Petr Škyřík

Pěkný den,

příspěvek Oliii i Stáni jsem zaregistroval a asi bych měl i reagovat.

Určitě by více předmětů mohlo být formou blended learning, v této oblasti je stále co zlepšovat. Co se týká novým předmětů, tak je to komlikovanější. Problém není paradoxně v penězích, ale v akreditacích. Nemůžeme přicházet s novými předměty jen podle naší (vaší, praxe) potřeby, ale každý takový předmět musí být složitě akreditován, což trvá. A také je potřeba najít odborníky, kteří předměty budou garanovat a učit. A také odborníky, kteří jsou schopni ke své odbornosti ještě přidat znalost LMS a virtuálních světů. Pokud by mohl učit každý chytrý, šikovný a nadšený absolvent, byla by situace jak pro vás, ale i pro nás radostnější. To ale nejde :( 

Přes víkend si udělám "hloubkovou analýzu" předmětů a napíšu. Síla Inflow hlasu je magická (ale moc často to prosím "nezneužívejte").

Nicméně doufám, že snaha bude oboustranná. Není nic horšího, než když se snaží jen jedna strana a ta druhá to pouze kriticky konzumuje.

Obrázek uživatele Stáňa

Zajimavých B předmětů je dost, alespoň já bych si vybrala ku spokojenosti. Problém je v tom, jak je zpřístupnit i pro nás /kombinované/. Doporučená skripta...přednášky v Isu, nevím.

Stáňa

Přidat komentář

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Přečtěte si také

Přihlášení Registrace
RSS Facebook Twitter YouTube
Zobrazit standardní verzi webu

Taky děláme

Feedback