GUERRILLOU PROTI STEREOTYPU: malujeme nažluto!

20. 1. 2009

Příloha č. 2/2009

bananGUERRILLOU PROTI STEREOTYPU

 

GUERRILLA: trocha teorie

Na chodbách/v hospodách/v knihovnách/v menzách/na ulicích/na konferencích. Prostě všude. Zastavujete nás a ptáte se: "Co vy to vlastně máte za lubem, vy opice jedny? Co je to ta guerrilla? To jste si jen vymysleli, abyste se mohli vyblbnout, že?" Tak to prrr. To už musí vážně přestat.

gorilka_u_tabule

Guerrilla je marketingový styl, který:

  • vznikl jako reakce na sílící otupělost vůči běžné reklamě, která se na nás každý den valí ze všech stran
  • bojuje o své zákazníky především vtipem, nápadem, neotřelostí, využívá momentu překvapení
  • převtěluje do mnoha rozmanitých podob: od reklamního graffiti jako guerrilla art, přes veřejné performance až po hackerské akce v médiích
  • je vhodný pro knihovny, nejen díky jejímu často velice inteligentnímu rázu, ale i jeho dalším přednostem: například minimální finanční náklady.

POVINNÁ ČETBA ;-) pro každou guerrillu-gorilu: ZAJÍMAVĚ- BLOGGOVĚ!

POVINNÝ SONG ;-) pro radost a za odměnu.

 

STEREOTYPY: trocha(každodenní) praxe

S čím si stereotypně spojují mladí lidé čtení?

  • Povinná četba, opruz, nuda, škola ... předpeklí.
  • Kdo čte, nemá nic lepšího na práci/zábavu.
  • O čtení se neříká: sexy/cool/moderní/zábavné ....

S čím si stereotypně spojují mladí lidé knihovnu a knihovníka?

  • Ticho (Knihovník dělá: "pššš"!)
  • Lidé v knihovně neatraktivní/šedivý/těsně nad hrobem (Knihovník v sobě kombinuje a přivádí k dokonalosti)
  • Knihovna je konzervativní/nudná/out/zapadaná prachem/nic se v ní nehýbe a nemění (A může za to knihovník!)

Výše popsané "hororové" vize obrazu čtení, knihoven a knihovníků jsou samozřejmě značně nadsazené. Přesto jsou tyto stereotypy hluboce zakořeněné.


KNIHY A ČTENÍ (a místa s nimi spojená) jsou v představách lidí ŠEDÁ.

GUERRILLA READERS se chystají vymalovat. NAŽLUTO!


bananMÁME BARVU. NA ŠTĚTCE KAŠLEM.

Vlastně, my nemáme ani barvu. Ale rozmačkáme si banány! A malovat budeme opičími oháňkami. Jsme přece gorily-guerrilly! Máme styl, (zbytky) sil a hlavně vás! A těším se jako malé opice, až to všechno konečně vypukne!

Naše plány se pohybují v rámci guerrilly od mantinelu k mantinelu. Jejich pojítkem je však vždy "narušení stereotypu"; snaha dostat NEčtenáře tam, odkud už nebudou chtít odejít.

Cílem akcí tedy není jen pobavit ("akce pro akci/humbuk pro humbuk"), ale upoutat pozornost k něčemu kvalitnímu, co ji pak už samo udrží. A jelikož čtení je návykové, jsme "v klidu". :-)

 

CO NÁS - A VÁS S NÁMI - ČEKÁ ?

:-) Vydržte do příští přílohy! My už to víme! My vás napínáme! Funguje to? Jen prozradíme, že GUERRILL BUDE MINIMÁLNĚ PĚT!A budou druhá banánovější než čtvrtá!

 

KNIHOVNICKÝ KALEDNÁŘ!

PRVNÍ CHYSTANÁ AKCE JE TADY! Bude mít podobu knihovnického, (lehce!) eroticky laděného, kalendáře pro rok 2010.

Cílem této guerrilly je napadení nestydatého (!) stereotypu, který tvrdí, že knihovnice a knihovníci nemají sexappeal a knihovna je asexuálním prostředím.

Uměcké fotografie zasadí tomuto stereotypu napřesrok dvanáct přesně mířených zásahů.

Odvážné modelky a modelové se již přihlásili. Zájem byl velký a proto se nyní GR-tým ve spolupráci s fotografem chystá vybírat. (Poznámka: Je to těžké. Samec už týden střídavě pláče/koktá/směje se/má tik. Nemůže se rozhodnout, komu dá svůj hlas.) Slibujeme však, že kdo se nedostane do kalendáře, bude proslaven jinak! Čestné opičí!

Focení bude probíhat s největší pravděpodobností během velikonoc 2009. Exteriéry i interiéry bychom (zatím) neradi "zakřikli", proto tajíme ve stylu hollywoodských producentů.

Informace budou vybraným modelům a modelkám zasílány již pouze meilem.

Pokud v sobě někdo cítí potenciál, jakkoli nám pomoci (např. s líčením, oblékáním, zázemím, fanděním, organizací), budeme velice rádi a dostane se mu exkluzivního pozvání na místo této akce.

Všichni se každopádně můžeme těšit na kochání se v guerrilla stylu.

Za kalendář zodpovídá Olga Biernátová. Pokud vás cokoliv zajímá, kontaktujte ji!

 


bananOPICE JAKO OPICE?

Máte pocit, že když:

  • nás vídáte velmi často ve stejném cool tričku s banánem (- Tímto jednou provždy uzavíráme debatu na téma GR jsou špindíry! Prohlašujeme, že triček máme každý několik a k tomu výkonou automatickou pračku!-)
  • se všichni v poslední době živíme převážně banány (- Není to podprahová reklama na náš projekt, chutnají nám víc a víc! -)
  • studujeme všichni stejný obor (- Přísaháme, že to tak jen vypadá. Ve skutečnosti studujeme každý něco jiného. Je jen náhoda (?), že na stejném místě. -)
  • vybrali jsme si všichni tento projekt (- To je zásadní omyl. My jsme si ho žádná nevybrali. "On" si vybral nás. -)

... tak jsme všichni stejní? Opice přes kopírák?!

Pche, tak to stěží!! Každá opice v naší tlupě je naprostý unikát a výstavní kousek.

Jsme Opravdu Originální Opice! Protože:

MY ČTEME!

 

Náš projekt je zaměřen na podporu čtenářství, především u mladých lidí, kteří už "vyrostli" na Síti a tráví tam velkou část svého volného času. Rozhodně větší část, než klasickým čtením.

POZOR! Klasické čtení nespojuje náš projekt v žádném případě pouze s papírovou knihou. Klidně se zase ponořte do svých e-booků a vytáhněte ty čtečky, co jste schovali hbitě za záda. Na nosiči nesejde.

"Sejde na tom", číst aktivně. Tedy mozkem i srdcem - nejlépe v interakci. Pro zábavu i hlubší změnu (sebe, světa) - nejlépe pro obojí. Práve schopnost aktivního čtení ovšem mladí lidé ztrácí. Protože, co si budeme povídat, když počítač tak hezky hraje/bliká/svítí/klape/mluví/ ..., tak co "bysme se s tím četli, že?!" .

A ČTEME TEDA?

Sebekriticky přiznáváme, že vzrůstající deficit v rozvoji čtenářských schopností není problém pouze mladých lidí. Potýkají se s ním i mladé opice :) , jelikož čas strávený v knihovně prací se n e p o č í t á !

Přesto banánová sonda do hlubin opičích duší a "čtenářských deníčků" prokázala, že máme již něco (aspoň globálně za tým;) ) odčteno.

Nyní se vám exkluzivně GR-STARS svěří, které knihy se jich nějakým způsobem "dotkly", mají je rádi, nebo se jim prostě vybavily, když se (sk)řeklo "banán!".

banan_v_obaluI TA GORILA ČTE!

banan_v_obalu

 

HedvikaM

Svět podle Garpa

 

 

 

 

 

 

oliB1984

 

 

 

 

 

 

 

 

eliskaS Sophiina volba

 

 

 

 

 

 

 

EvaG

Vyhoďte ho

z kola ven

 

 

 

 

evaP

Mluvčí za mrtvé


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

maro

Hlava XXII.

 

 

 

 


 

 

 

alenkaTSměšné lásky

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


banan PRVNÍ GORILA VYPUŠTĚNA!

Proč tahle foto-knižní přehlídka?

Představte si, že jsme tým vaší knihovny a tahle galerie na vás vykoukne, když otevřete stránky vaší knihovny. (Buď jste se překlikli, nebo se je chystáte hacknout.)

Jste (kapku) vyvedeni z míry. "Zjevy" nevypadají knihovnicky, působí v tomto prostředí nepatřičně a jako skupina zjevně nehomogenně.

Navíc po chvilce zjistíte, že fotky jsou kouzelné. :-) (ZKUSTE SI NA KAŽDOU Z NICH KLIKNOUT!). Jste (mírně) pobaveni. (Dosti) překvapeni - "Knihovníci poslouchají hudbu? Poslouchají tutéž co já?!"

Jelikož už klikáte po stránce nějakou tu dobu, pokud nejste slepí, všimli jste si už i oblíbené knihy knihovníka-hudebního fanouška a začínáte pomalu věřit, že i TAKOVÍ lidé (To znamená: Lidé (různí) jako vy!) čtou.

Pokud jste se s nějakým z nás dokonce identifikovali, jste naši a zítra vás máme v knihovně. Nebo běžíte do knihkupectví pro Směšné lásky, páč co kdyby jste náhodou pozítří tu SKAkočku potkali v baru a ona se o nich chtěla bavit?! Pro nás je to prašť jako uhoď. Úkol splněn!

A TEĎ VY!

I takto neškodná a jednoduchá může být účinná guerrilla. Jde jen o moment překvapení. A my se teď těšíme, až nás překvapíte vy!

Součástí našich velkých opičích plánů je i vybudování online znalostního a inspiračního prostředí z oblasti GM pro knihovny. Z těchto stránek si budou moci jejich uživatelé volně "stahovat" i dílčí složky guerrillových kampaní. Buď pro jejich využití v původní podobě, nebo ""zneužití"" nápadu (tj. jejich modifikaci :-)).

Nabízíme vám dnes k zamyšlení a hrátkám první dvě motta, která by měla vzorové kampaně oživovat. Staňte se jejich spoluautorem! Staňte se aktéry (r)evoluce! Vymalujte s náma nažluto!

  • PŘESTOŽE JSEM ... (TAKOVÝ/TAKOVÁ/TÍMTO), I JÁ ČTU!

Za tečky si doplňte cokoliv! Od horolezce, přes barbie až po chovatele fialových antilop. Najděte část své osobnosti/alterego, které na první (stereotypní) pohled není slučitelné se čtením, zachyťte jej a přihlaste se ke své oblíbené knize!

  • ČTU KDEKOLIV, KDYKOLIV. KDYŽ MUSÍŠ, TAK MUSÍŠ.

Už jste četli zavěšení jako opice v šalině? A o půl noci na schodech školy? A v hospodě pod stolem? A v akváriu rybičkám? A mravencům v cukru při pečení narozeninového dortu? Ne? Chyba! Velká chyba! Připravujete se o mnohé. Okamžitě napravte!

! GORILY VÁS TÍMTO VYZÝVAJÍ :-) !

Milé spřízněné gorilky, oživte své vize jakkoli se vám zlíbí a zasypte naši banánovo-meilovou schránku stripy, obrázky, fotomontážemi!

MOTIVACE No.1!

Budete slavní, námi milovaní, všemi obdivovaní, jako autoři uvádění, propagovaní, medializovaní, užiteční. Budete mít ze sebe radost!

MOTIVACE No.2!

V některé z březnových příloh GR vyhlásíme dva vítěze, kteří nás nadchli a šokovali téměř k zástavě center našich kardiovaskulárních soustav. Tito lidé dostanou naše cool triko. A stanou se opicemi. Již nejen spřízněnými, ale čestnými členy týmu GR!

Za soutěž zodpovídá Alena Tomečková. Pokud budete potřebovat poradit/vysvětlit/motivovat se/inspirovat se, neváhejte se jí ozvat!

 


banan GR-MÓDA

GR- TRIČKA

Pro ty z vás, kteří si chcou pojistit, že budou mít svůj GR-obleček, kdyby (čistě náhodou!) nevyhráli, máme dobrou zprávu!

Již objednaná trička budou hotová nejpozději do 14 dnů! Náš tým vás pak okamžitě kontaktuje na vámi uvedený meil.

Kdo si tričko ještě neobjednal, může tak kdykoliv učinit na našem meilu.

A to nejlepší (skoro) na konec! Trička budou levnější, než jsme avizovali v první příloze. (250,-)

GR-PLACKY

Při pečení banánových placek (banánovější verze již okoukaných bramboráků) nás přepadl nápad. Napadneme se! Pak jsme to přehodnotili na: "Poplackujeme se!"

Je to opravdu geniální! Řeší to vše! (Kromě válek, nemocí a světové finanční krize.)

  • Máte své GR-triko v pračce? Nahoďte na své neGR-triko placku!
  • Nemáte GR-triko? Postupujte stejně! (Do doby než si ho pořídíte!)
  • Už se vám vaše GR-triko zdá onošené/propálené/okoukané? Ozvláštněte ho plackou!
placka_gr
 

GR-placky NEOBJEDNÁVEJTE! GR-plackama vás na poždání zasype okamžitě kterákoli vámi vybraná opice! (Když jí za to dáte 40,- :-) )


 

banan Malý dotaz na závěr

Nevlastní některá spřízněná gorilka banánovou plantáž? Nebo nevíte o nějaké, co leží zbytečně ladem?

Myslete na nás, kdyby náhodou.

banan Banánová perlička z týmového prostředí

Autorka přílohy má od projektového manažera GR přislíbeno po jejím dopsání červené ferrari v kůži a doplňky v banánové žluti. Má o tomto "motivačním příslibu" písemné důkazy.

Pokudzítra neuvidíte na Arna Nováka parkovatčervené ferrari v kůži s doplňky v banánové žluti, pak vězte, že opičí Samec mi (celý den a krásně) lhal.

Ale TO VŠE jen a jen proto, aby jste mohli dočíst naši banánovou přílohu až sem.

DÍKY a TĚŠÍME SE NASBANÁNOVANOU

TÝM GUERRILLA READERS


 :-) POZOR AKTUALIZACE :-) 

Tento úžasný bananna bonus jste měli dostat již včera jako součást úhledného banánově-přílohového balíčku... Ach ta skleróza ;), ta tu opici jednou zabije. Pokud ji Samec nepředběhne! (Jaký je průběžný stav v tomto závodě na život a na smrt? Skleróza 7m před cílem, Samec se již dotýká cílové pásky!)

banan

Přídavkem tedy EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR s našim Samcem ... úžasným, moudrým, sečtělým, inteligentním, milým, prozíravým, vtipným .... ehm.:)


icqDo hlubin Samcovy duše 

Bývali jsme JEN kamarádi. Chodili jsme spolu normálně na pivo  do knihovny. Tehdy by mne ani ve snu nenapadlo, že z tohoto obyčejného chlapce bude jednou slavná opice a já budu mít příležitost dělat s touto opičí osobností rozhovor pro tak prestižní list jako je INFLOW!

Rozhovor jsem taky naudělala. Protože teď jsme VÍC než kamarádi. Chodíme spolu na schůze týmu. Tam není možné mluvit, páč máme tlamy zacpané banánem. Vyřešila jsem to ovšem nonšalantně. Stvořila jsem nový žurnalistický útvar - INSTANT MESSENGER INTERVIEW! 

Jen a jen pro vás ... rozhovor s VELKÝM SAMCEM! 


Je to autentické. Je to skutečné. Je to (určitě) plné gramatických chyb. Je to překopírované z ICQ. Není to důsledek časového tlaku. Je to záměr! 

já (09:45:39 20/01/2009)

Kde teď jsi?

Samec (09:45:47 20/01/2009)

V práci

já (09:46:15 20/01/2009)

A duchem?

Samec (09:46:35 20/01/2009)

momentálně u smečky

já (09:46:15 20/01/2009)

je náročné být na dvou místech zároveň?

Samec (09:48:17 20/01/2009)

jsem pokročilý multitasker takže to zvládám

já (09:50:09 20/01/2009)

Je pro Tebe projekt zábava nebo práce?

Samec (09:51:38 20/01/2009)

To je zákeřná otázka. Jak kdy, nicméně zatím stále převažuje ta zábavná složka. A za to patří dík všem opicím.

 

já (09:54:42 20/01/2009)

Je nezvyk šéfovat spolužačkám?

Samec (09:58:01 20/01/2009)

No, mít v týmu 6 spolužaček a ještě dělat něco jako vedoucího nezvyk celkem je. Ale co, aspoň nemusím soupeřit s jinými samci a mám smečku celou pro sebe.

já (09:59:33 20/01/2009)

A myslíš, že šéfuješ nám holkám, nebo my šéfujeme Tobě?

Samec (10:00:18 20/01/2009)

Myslím si, že šéfuju já, což asi znamená, že mě šéfujete dobře.

 

já (10:09:02 20/01/2009)

Která opice je nejproblémovější? :-) ehm.

Samec (10:12:16 20/01/2009)

Tak máme v týmu jednu, která mě pravidelně přivádí do varu. Je to..

já (10:13:04 20/01/2009)

:-))) … dobře, přejdeme k další otázce! ;-)

 

já (10:14:47 20/01/2009)

Vidím, že každý den jsi diplomatičtější a diplomatičtější, manažerštější a manažerštější. A když jsme o toho: „JAKÉ BYLY VÁNOCE?“

Samec (10:17:50 20/01/2009)

Narážíš snad na můj dobře míněný zájem o to, jak členové týmu strávili vánoční svátky, který jsem projevil na minulé schůzce?

já (10:20:02 20/01/2009)

Oh, jsi geniální! Ano, narážím na to, že jsi čekal na odpověď 0,02 setiny vteřiny a pak jsi konstatoval, že sociální část pracovní schůzky máme odbytou a můžeme pracovat! (Hurrááá!)

Samec (10:21:00 20/01/2009)

Nechápu co se ti nelíbí. Aspoň je vidět že jsem taky jen člověk (opice) a zajímám se o ostatní.

já (10:22:26 20/01/2009)

Mě se to líbí. Mě to baví, jak si myslíš, že jsi manažer. :-) Je to fakt sladký. Miluju když mě buzeruješ. Mému životu a práci to dává nový rozměr.

Samec (10:23:20 20/01/2009)

To jsem rád.

 

já (10:24:50 20/01/2009)

Co sis zatím ze své úlohy manažera odnesl za zkušenost?

Samec (10:29:28 20/01/2009)

„Pokud chceš motivovat, měl bys napřed motivovat sám sebe nebo aspoň dobře zahrát že motivovaný jsi.“

(Opičí kniha moudrosti, str.42)

(10:30:33 20/01/2009)

K tomu mohu dodat jen: AVE BANÁN.

já (10:31:24 20/01/2009)

Přesto … Nejproblémovější opice si myslí, že bys jí měl motivovat více. Líbilo by se mi třeba červené Ferarri se stylovými banánovými doplňky v kůži.

Samec (10:33:59 20/01/2009)

Jasně, Ferrari bude! Stylové banánové doplňky samozřejmě též!

Samec (10:34:20 20/01/2009)

Ale napřed dodělej tu přílohu na Inflow, ok?

já (10:36:42 20/01/2009)

Jestli nedorazím v pátek do školy ve Ferrari, je to jasný důkaz, že svému týmu nestydatě lžeš. Jsi sis toho vědom?

Samec (10:36:47 20/01/2009)

Kuš opice nezdárná!


POSLEDNÍ BANÁN:
Jdu zjistit, kde je zrovna mé nové Ferrari  - na kterém km cesty ze salónu? Budu vás všechny vozit do školy. Těšíte se? 

NAPROSTO POSLEDNÍ a NEJAKTUÁLNĚJŠÍ BANÁN V TÉTO PŘÍLOZE:

Takže s mým novým červeným Ferrari v kůži a s banánově žlutými doplňky se to má přesně takhle: 

 Samec má (vyjímečně) pravdu. :-)

(Publikováno se svolením)  

Fotogalerie

V kategorii: Gorilky
Štítky: Inflow magazín
Líbil se vám článek?
Stáhnout článek v PDF

27 komentářů

Obrázek uživatele Petr Škyřík

Milé Opice,

každý příspěvek od vás otevírám se směsí velkého očekávání a obav. Už to prasklo? Trestní oznámení? Hlavní událost televizních novin? Díky za to, že ani v tomto GR magazínu nic takového není :), i když knihovnický (lehce!) erotický laděný kalendáře pro rok 2010 to může celé změnit.

Skvěle vám ladí forma a obsah, s vašim nadšením a nadáním to určitě dotáhnete až na titulní stánky GUERRILLA-INNOVATION.COM

Obrázek uživatele Enapay
21. 1. 2009

- požádá o nevinný rozhovor, nevěřte jí!

- ubezpečí, že ho dostanete k autorizaci, nevěřte jí!

- bude přesvědčovat, že v našem týmu používám krajně netýmové motivační praktiky, nevěřte jí!

Mohlo být Ferrari, mohlo. Takhle nebude nic.

 A pro Petra:

díky za podporu. Pilně pracujeme na naplnění všech očekávání a obav, které jsou do nás vloženy :)

Obrázek uživatele Eve
21. 1. 2009

- říkat, že autorizaci nevyžaduje a (stejně ji nakonec měl!)

- slibovat Ferrari

... nevěřte mu !

 

Shrnutí: 

"ŽLUTÝ BANÁN - LEPŠÍ NEŽ ČERVENÉ FERRARI."

 

Obrázek uživatele Eve
23. 1. 2009

Napíchla jsem SAMA SOBĚ SI elektrody do hlavy. (Au Au Au)


Ano, dělala jsem pokusy na zvířatech. (Vlastně na jednom zvířeti). :( Já vím, že se to nemá. Ale bylo to nutné. 


Samče, drahý, tohle je výzva pro Tebe !

Sny jedné malé opičky obrazem 

1. trapné - nějaká buchta a růžový auto

trapnééé

2. úžasné/roztomilé/super/sladký

á ta dááááá .... 

gorilí

................ Chápeš? 

 

Obrázek uživatele Enapay
23. 1. 2009

Chápu především to, že si nedáš pokoj dokud ho nedostaneš.

Dobře tedy, máš ho mít.

Obrázek uživatele Eve
23. 1. 2009

Tak dik.

Konečně mohu věřit, že Samcovo slovo PROSTĚ PLATÍ! 

 

Obrázek uživatele Tomas Bouda

Chcu placku a poslouchám Rasmus s Havelku.

Tomáš Bouda

Obrázek uživatele Eve
21. 1. 2009

Mám návrh!

Ty chceš placku. Oslov opičí fanoušky Rasmus a Havelky a oni Ti ji dají. 

Já chci KPM! Navíc já ho ani tak "nechci", já ho přímo bytostně POTŘEBUJI. :-)

Uděláme "meziprojektový čénč"?

:-)

 

Obrázek uživatele admin
Anonym
22. 1. 2009
Mně se celkem líbí ta trička, a protože triček není nikdy dost, rád bych si jedno pořídil..ovšem za předpokladu, že mi někdo vysvětlí, proč bych měl nosit na hrudi nápis, podle kterého mě každý hned zařadí mezi nebezpečná individua neidentifikovatelných motivů a činů..
Obrázek uživatele Oliii
22. 1. 2009

Drahý Done Karmíne, guerrilla readers je všude plno, máme už 2 přílohy na inflow a ty stále nechápeš, proč bys měl nosit naše logo na hrudi? Nebudu se opakovat, proto to vezmu z jineho soudku:

To tričko je IN! Je to prostě nová dlouhodobá móda, v současnosti mít guerrilla readers tričko je jako mít kalhoty do zvonu v 70.letech! černá je in pořád, žlutá je hustokrutorni moderni barva a banan? No skoda mluvit, je to proste absolutni spica! Dalsi dotazy?

Obrázek uživatele Lotyna

Nejen že to je IN ;-)

Drahý DONE, když budeš v triku, bude to pro tebe na poli knihovnictví něco jako neprůstřelná vesta a ty se nebudeš muse obávat o svoje přežití - a navíc, jak vidíš, opice mají svůj banán vždy po ruce a tak pokud ti bude třeba hrozit smrtelné nebezpečí, opice se o záškodníka dozajista postarají a ty se můžeš cítit v bezpečí. Navíc tím dáš najevo svou příslušnost ke knihovnickému klanu, přičemž to to však zaručí i tvou výlučnost, jelikož jak opice psaly - každý, kdo k nim patří, je zároveň jedinečnou a vyjímečnou osobností (opicí). A nakonec - celé to má nějaký smysl, jelikož opice rozhodně nechcou sedět s rukama založenýma v klíně, ale něco dělat! :-)

To jsem hodná, že se vás zastavám, opice, že?

Chci placku! (a banán :-))

Obrázek uživatele Eve
23. 1. 2009

Loty

Vše, co tady píšeš, je tak očividná pravda, že přes to náklaďák s banány nejede.

Takže nevím, zda si to zcela zaslouží placku ? :-))

Není to dost PŘEKVAPIVÉ/ŠOKUJÍCÍ/GUERRILLOVÉ/OPIČÍ. 

Chce to něco ... něco více ... a když už jsme u toho: poslala už si svou fotku do soutěže ... ? 

To by pak bylo pro Tebe (malé a naprosto bezvýznamné) plus. A o placce by se dalo uvažovat. ;-) 

Ale díky, že JSI S NÁMI! Vkládáme do Tebe velké naděje ;) (Už si někdy četla ze sekyrkou v ruce/posteli/hlavě?)

Obrázek uživatele Lotyna

Jste nároční :-)

Nechtěla jsem šokovat, jen se vás jemně zastat ;-)

A co se vaší fotosoutěže týče - poslala jsem svůj názor (přečti ;-))

Nebo myslíš - strip-obrázkovo-sloganovou soutěž? Tak to jsem ještě nic neposlala, jelikož mě ještě nepolíbila múza (nemám totiž teď moc času na líbání).

Ale se sekerkou zaštíplou v hlavě čtu běžně. Zjistila jsem totiž, že pokud svou lebku naštípnu na správném místě, má můj mozek větší a lepší přístup ke kyslíku a tudíž se i lépe okysličuje - a tak mi to lépe myslí. Taky vyzkoušej, doporučuju ;-)

Obrázek uživatele Pavel Beneš

Vážení, už jste si někdy položili otázku:"Co je to móda?"

V některých kruzích se říká, že je to daň z blbosti, protože nás nutí vyhodit to, co je ještě plně funkční. Jiní zase říkají, že je to perfektní nástroj, jak přemístit naše peníze do kapes jiných.  Pro někoho je to mimikry, které má zastřít jeho neschopnost mít svůj vlastní výraz. V davu je totiž jistota. 

Pavel Beneš

Obrázek uživatele Oliii
27. 1. 2009
Náš projekt ptopaguje mimo jiné knihu jako nový trend, číst je in, četba je to, co teď frčí. Pokud touha být in někoho přivede ke knihám a čtení, má to smysl a dávám této "dani z blbosti" plusový bod. Vše má dvě tváře:)
Obrázek uživatele myrcza
27. 1. 2009
Kdyz uz zacinate produkovat takove "reklamni" predmety... jako jsou tricka, placky... premysleli jste nekdy nad pijaky caje, kafe... kteri by si k tomu radi zakousli banan? :-) Moc rada bych mela hrnicek s motivem goril... premyslejte o tom :-) Dekuji, myrcza.
Obrázek uživatele Emily
27. 1. 2009

Myrczo, děkujeme za nápad. Jako kofeinového závisláka mě to osobně nachlo! Slibuju, že to probereme. 

Ovšem mám malou připomínku (netýká se "jen" Myrczy, je to obecné):

1. Předměty nejsou reklamní. :) Běžela tu podobná diskuze s módou, takže:

Jsou to prostě naše-vaše milé věci, které nás spojují. Není to skutečně ani móda v pravém slova smyslu, je to opravdu takové propojení všech, kteří mají stejný cíl (nebo spíše sen?) - předat někomu to, co my jsme už dostaly - čtení.

Třeba v tom smyslu, že až budeš otrávená/unavená/znechucená v práci, tak si dáš kafíčko z žlutého hrníčku a hned si zase řekneš:"jo, tohle chci. A chcou to i jiní. Chce nás to celá tlupa! A my to dokážem!:-)" 

2. Problém je, že krásných nápadů jako je ten tvůj neustále přibývá (a my děkujeme a doufáme, že to bude pokračovat!), ale my nestíháme/nestačíme. PR a ""reklamní předměty"" nejsou jádrem a cílem projektu a my se už začínáme plně věnovat i jiným aktivitám (které teprve budou něco!), ale zatím nejdou moc vidět. Takže nemohu slíbit, že hrníčky letos stihneme. Jsou to takové maličkosti, ale ... ale. :-(

Gorilky jsou teď úplně v sedmém nebi, že si někdo přečte přílohu a nahodí sám od sebe nápad na banán.... jak dělají opice? předou? asi ne, že? ;) 

Jen tak dál, my se určitě vyhecujeme a pokusíme se splnit, co vám na banánech uvidíme :-))

 

 

 

Obrázek uživatele myrcza
Proto jsem dala slovo "reklamni" do uvozovek :-) nechtela jsem to tak nazvat, jenze jsem nevedela, jaky jiny nazev proto pouzit.
Obrázek uživatele myrcza
Co se tyce tech hrnicku...kdyby byly za priznivou cenu, poridila bych si rovnou celou sadu 6ti kusu... :-)
Obrázek uživatele I-Ariela
A kdyby náhodou jste ty hrníčky opravdu dělali, co třeba půllitrové? :) Přece nebudem troškařit :) a když by se z něj zrovna nepilo tak by to mohl být pěkný stojánek na banány :-D
Obrázek uživatele myrcza
A kdyz uz pullitrove... co treba rovnou krigle na pivo? Takovej bananovej krigl by se mi hodil :-) z neho by chutnalo kazde pivo :-) Uz se vidim... bananove tricko na sobe a v ruce bananovy krigl... :-)
Obrázek uživatele Terajs

Nové druhy reklamy používá pro své seriály HBO. Konkrétně:

Nový přístup aplikoval seriál i v propagaci , jež mu předcházela. Vsadil na virální praktiky a internetovou šuškandu, kdy nejprve uvedl do provozu několik různých nezávislých internetových stránek.

Následně obeslal vytipované prominentní bloggery, v poslední fázi vznikly i reklamy - ve stylu klišé pivních spotů - na nápoj TruBlood a na YouTube se objevil rozhovor s vampýrem.

Hm, prominentní bloggeři by se určitě dali sehnat,  šuškanda je knihovníkovo druhé jméno, video na YouTube samozřejmost, co vy na to, Opičky? ;)

 

Obrázek uživatele Emily
19. 2. 2009

Zítra je ten den B!

Pokud  jste měli objednáno GR-triko, tak vám v minulých dnech došel meil o jeho zítřejším osobním předání.

Připomínáme: 

  • 11:35
  • Před místy, kde sídlí nejvyšší Don K.
  • Penízky sebou 

BANÁNOVÝ BONUS No1:

Pokud jste si triko neobjednali, ale umíráte touhou po něm, tak přijďte taky. Tajné heslo zní ba...! My jsme guerrilla kouzelníci! My vám ho na místě ušijeme namíru ! Slibujeme ! 

BANÁNOVÝ BONUS No2:

A máte už GR-placku? Ne? Tak víte, kde nás zítra najdete ;-)

Mimochodem:   jedna placka je to samé jako žádná placka. Správná punková opice jich má několik (a přímo na kožichu ;) ) 

Zítra AVE BANÁN ! 

BANANNA PS: Nejde jen o trika. To je jen takový bonus ;-) My se těšíme , že vás budeme moci zítra pozdravit/poznat/pobavit/posmát se s vámi osobně! My neumíme dospat a hrozně se těšíme, celá naše tlupa! Samec už dva dny koktá. Zase. (Radostí.)

 

 

Obrázek uživatele Petr Škyřík

Sesterský projekt Guerrilla Gardening je popsaný na Lupě :)

Najděte ve svém okolí ohavný, zanedbaný kout a osaďte ho květinami. Partyzánský výsadek zdokumentujte a lokalizujte. Zalévejte, hnojte a okopávejte každý den!

 

Obrázek uživatele Enapay
18. 3. 2009
Pokud by někdo měl zájem vytvořit zahradnickou odnož Guerrilla Readers, ať se ozve a bude mít naši plnou podporu! :)
Obrázek uživatele Emily
18. 3. 2009

ZCELA VÁŽNĚ a spontáně (= bez schválení korektora i  GR) navrhuji vysadit KISK (čtecí) sady. Klidně i nějakou smart-verzi o pěti kusech ! (Do pentagramu?) Každopádně se zlatou sochou gorilího (S)samce uprostřed.  

Motivace:

Potom možná bude pozdě chtít se ptát
a co děti
mají si kde knížku brát ?

A proč nenechat děti na gauči? Protože twist.
* pod stromy
je krásné číst
listům stromů 
knihy list
komu komu
u sta hromů
než nad hlavou tomu stromu
a sobě
napsaný i nenapsaný list
sex drogy a
Twist, Oliver Twist. *

Obrázek uživatele connie
18. 3. 2009

Jej, a já myslela, že bude řeč o sadě ve významu kompletu, něco jako: Kupte zvýhodněnou sadu: postel + brýle + knížka pohádek vhodná ke čtení před spaním + záložka anebo třeba: vana + víno + svíčka + sbírka (sada?) sbírek (sad?) poezie rozměrem vhodných ke čtení ve vaně anebo třeba Utrpení mladého Werthera + sebevražedný nástroj podle vlastního výběru (eh, morbidní vtípek) atd. atp.

Přidat komentář

Přečtěte si také

Přihlášení Registrace
RSS Facebook Twitter YouTube
Zobrazit standardní verzi webu

Taky děláme

Feedback