Krize: shrnutí výsledků experimentu

3. 6. 2008

Vážené kolegyně, vážení kolegové !

Velice děkuji všem :)

... kteří mi vyjádřili podporu.

Šťouralům, kteří měli pocit, že by se Emily místo záslužné vědecké činnosti (teoretického rozpracování oblasti zkouškových krizí, které jsou jevem rozšířeným a přesto poměrně neprobádaným)MĚLA RADĚJI UČIT ... děkuji taky. /Čtěte: nechte si kecy! :))) Nedrážděte mě. Jsem unavená. Učila jsem se pak až do rána. Je vám lépe?/

Výsledky experimentu :))

Dovoluji si vás informovat, že experiment je ZDÁRNĚ u konce. :)))) (hurááááá!!!!!)

Aktualizace teoretické části: konfrontace teorie a praxe

Nyní bych se s vámi ráda podělila o několik drobných postřehů, které z části doplňují a z části aktualizují teoretickou část mé práce. (Viz. příspěvek Krize). Tyto poznámky vznikly na základě dnešní konfrontace s realitou.

  • KOKTÁNÍ - nakažlivé.
Před zkouškou a během zkoušky - koktám já. Během zkoušky začíná koktat i zkoušející. Doufejme, že se jedná jen o posttraumatický šok (syndrom setkání s Emily), a že mu to nezůstane. To bych porušila základní pravidlo sociologických výzkumů: vejdi a neuškoď. (Poznámka: toto pravidlo lze použít i jako úderný přípitek.)
  • ODVAHA - nepřežeňte.

Pokud neznáte odpověď na otázku, nevymýšlejte si ji. Ten borec to pozná. (Ví, že XML prostě nemůže mít žádné značky. Je nepravděpodobné, že ocení vaši pohotovou hravost. To se stane jednou maximálně dvakrát za deset let. Takže teď už se to dalších několik dekád nestane. Já to dnes vyčerpala za vás za všechny.)

  • OTÁZKY tzv. řečnické

Je poměrně důležité vyšponovat empatii na maximum a dokázat rozlišit, která otázka je zkušební, která pouze řečnická. Druhý typ slouží k upoutání pozornosti. (Většinou následuje ve chvíli, kdy porušíte předchozí bod nesnesitelným způsobem.) Záludnost řečnických otázek spočívá v tom, že na ně prostě neexistuje správná odpověď.

Příklad z dnešního experimentu: Děláte si ze mne legraci?!Odpovědi: Ano. /Špatně./ Ne? /Ještě hůř./ Já jsem vás jen tak zkoušela. /Pouze pro fajnšmekry./

  • ÚDIV

Roztomilé je: Divit se kam až to ty digitální knihovny, za dobu co sledujete jejich vývoj /zhruba 34 hodin, ale to nezmiňujte!/, dotáhly a že zásluhy a podíl zkoušejícího v této oblasti není dostatečně doceněn. /Kroucení hlavou./

Roztomilé není: Divit se kdo je ten člověk, co vás zkouší. /Na fotce v ISu vypadal jinak./ Divit se základním poučkám. /Ne pedagoga nepotěší ani vaše sladké:ahaaa:)/ Divit se výsledné příliš dobré známce. /Chcete si to snad sjet znovu? Ale dá se to uhrát na skromnost./

Vaše experimentátorka Emily

 

Osoby a události jsou samozřejmě čistě smyšlené. Jakákoliv podobnost se skutečností je čistě náhodná. ;)

Fotogalerie

Líbil se vám článek?
Stáhnout článek v PDF

10 komentářů

Obrázek uživatele Stáňa

Hurá, máš to za sebou. Gratuluju.

Stáňa

Obrázek uživatele sdlfjls

Dr. Bartošek? Ale to je dobrák od kosti...

Obrázek uživatele Emily

Je to dobrák od kosti.

Souhlasím.

Však říkám, že experiment je zdárně u konce.

Obrázek uživatele sdlfjls

Gratuluji!

Taky jsem chtěl jít letos na zkoušku, ale nemám to štěstí - zkoušející se mi vyhýbá.

Obrázek uživatele Emily

Vašeho zkoušejícího chápu. Taky bych Vás nechtěla zkoušet. :))))

Neprobíhá to nějak takhle? Zkoušející Vás zkouší, zkouší, zkouší, zkouší, zkouší .... a najednou kouká, že zkoušíte Vy jeho.

:)))) Nic ve zlém, ne že mě exkomunikujete. Buďte schovívavý. Jsem v dobrém pozkouškovém (tzv. BB - Big beat a Blbosti) rozmaru. 

Obrázek uživatele admin
Anonym
3. 6. 2008
...rozptýlila a pobavila i zoufalce potácejícího se v předstátnicovém stresu...díky:-)
Obrázek uživatele tvaishar

Šťoural gratuluje k úspěšnému zvládnutí jak zkoušky, tak experimentu na fenoménu krize.

Nicméně šťoural si také představuje závěrečnou zprávu o experimentu z informačního hlediska poněkud bohatší. Chybí nákresy, tabulky, teoretické podklady čerpané z impaktované literatury, citace takové literatury a dále prezentace výsledků experimentu na patřičné mezinárodní konferenci.

Obrázek uživatele Emily

Milý šťourale :-))))

Všechno bude. Dočkej času jako ovce klasu.

Příspěvky Krize a Shrnutí experimentu krize byli vlastně součástí PŘEDVÝZKUMU.

Ten bude využit nyní, při výzkumu OPRAVDOVÉ KRIZE. (= Hektické dopisování bakalářské práce pod vlivem roztodivných návykových látek jako je kofein a prášky, které mají některé v názvu ANTI..., některé PRO... no není nad to zapíjet prášky na spaní energiťákama,že? Ale je to pro vědu. )

Při sepsání závěrečné zprávy o průběhu výzkumu s pracovním názvem "krize bc", zároveň doplním Vámi požadované náležitosti i do příspěvků, které se týkají předvýzkumu.

Prezentace samozřejmě proběhne na mezinárodně uznávané prestižní konferenci INFOKON. Pro Emily IM MEMORIAM, protože tento výzkum mě také možná zabije.Ale slibuji, že někoho pověřím. ;)

Obrázek uživatele tvaishar

Drahá Emily,

nešťourám proto, že bych byl šťoural. Jsem ze zásady nešťoural, spíš bych se charakterizoval slovy: nech to ležet, buď rád, že to nemáš na botě. Ke šťourání mě přiměla vize mé vlastní krize na konci příštího roku (státnice a diplomka). Proto si rád nastuduji výsledky a závěry Tvého výzkumu a s takovou teoretickou přípravou pak budu statečněji čelit vlastní krizi.

Pochopitelně na Tebe nezapomenu, ani až budu děkovat v diplomce osobám, které mi pomohly (a že to bude dlouhý seznam).

S úctou navždy Tvůj Šťoural

Obrázek uživatele Emily

Na smrtelné pokrizové posteli budou má poslední slova: "ty vyvolený zástupče, jenž světlo mého výzkumu na Infokon neseš, na srdce Ti kladu, zdůrazni především, že velké díky patří (Ne)Šťouralovi, protože grafy a literatura k výzkumu, byli doplněny jen díky jeho pozornému oku " :-)))

A na náhrobek chci:

.... Ale bakalářku odevzdala. Rockandroll forever.

Přidat komentář

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Přečtěte si také

Přihlášení Registrace
RSS Facebook Twitter YouTube
Zobrazit standardní verzi webu

Taky děláme

Feedback