Pozvání na seminář "Marketing a vysokoškolské knihovny" (30. 3. ve Zlíně)

23. 3. 2011

Přístup Olgy Biernátové k marketingu vysokoškolské knihovny je rozhodně svérázný. Má bohaté zkušenosti z praxe, je nadšená především pro sociální sítě. S jejím pojetím se nemusíte vždy a bezvýhradně ztotožnit. Každopádně je Olga - za velké podpory ředitele Knihovny UTB Ondřeje Fabiána - snad jediná v ČR, která se marketingu vysokoškolské knihovny věnuje aktivně, systematicky, nadšeně, v tomto rozsahu a velmi úspěšně přímo v terénu.

Zveme vás na seminář "Marketing a vysokoškolské knihovny"

Pro koho: především pracovníci vysokoškolských knihoven a knihoven vědecko-výzkumných institucí, akademici, magisterští a doktorští studenti ISK oborů.

Lektorka: Mgr. Olga Biernátová

Kdy: středa 30. 3. 2011, 10:00 - 16:30

Kde: Knihovna Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Jak se přihlásit: Jelikož jsme omezeni prostorem i interaktivní formou semináře, zbývá opravdu už jen několik málo míst. Registrovat se lze tradiční cestou přímo u této akce na webu projetu PARTSIP.

(Dnes řešíme výpadky serveru, pokud by nastal problém, pište na e-mail.)

Marketing je v knihovnách stále trochu opomíjený. Právě i díky Olze se o něm poslední dobou stále více mluví, ale děláme ho? Promýšlíme? Považujeme ho skutečně za důležitý?

A také:

  • Víme, odkud začít?
  • Jak ho "spojit" s image celé univerzity?
  • Kterého člověka ve své knihovně marketingem pověřit? Vytvořit nové místo? Hledat nadšence mezi stávajícími zaměstnanci? Najmout si např. pro sociální sítě odborníka-markeťáka? Nebo také: starat se o propagaci knihovny, i když to nespadá přímo do mého popisu práce?
  • Jaké nástroje využívat? (Od forem jako newsletter až po šikovné online SW a správu profilů na sociálních sítích). Umíme s nimi zacházet? Jak se to naučit? Bude to stát hodně času/peněz/úsilí?
  • Má to vůbec smysl?
  • Jak si stanovit priority? Čemu se konkrétně věnovat? Co funguje potřebujeme a co už je jen "luxus pro image"?
  • Potřebujete marketingové vzdělání, nebo můžete být samouk?

Tyto i další otázky Vám zodpoví Olga Biernátová na semináři. (Ptejte se i všetečněji, prostor pro diskusi o tom, jak to vidíte a děláte vy, jistě bude.:)

Co účastníky ještě čeká?

Olga se nejen podělí o zkušenosti marketačky ve vysokoškolské knihovně, která k tomu všemu ještě zvládá pracovat ve službách a podílet se na dalších projektech knihovny. Seminář připravila interaktivně, budete si například moci vyzkoušet tvořit vlastní marketingové materiály.

Ukázka dobré praxe z marketingu Knihovny UTB

Infografiky, které propagují využívání elektronických informačních zdrojů cíleně na jednotlivé studijní obory UTB, Olga zveřejňuje postupně na Facebooku. Dobrý nápad, propracované provedení a synergie s odbornou vášní (EIZ) ředitele Knihovny UTB Ondřeje Fabiána.

Za tým v Centru PARTSIP

Eva Güntherová

 

Fotogalerie

Líbil se vám článek?
Stáhnout článek v PDF

0 komentářů

Přidat komentář

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Přečtěte si také

Přihlášení Registrace
RSS Facebook Twitter YouTube
Zobrazit standardní verzi webu

Taky děláme

Feedback